Im dajesz więcej, tym większym się stajesz. Ale potrzebny jest ktoś, aby przyjmować. Bowiem dawać to nie znaczy tracić

Antoine de Saint-Exupery

RENTOWNOŚĆ FIRMY – JAK BUDOWAĆ KPI W TYM OBSZARZE?

kwiecień 7, 2016

Punktem wyjścia naszych rozważań dotyczących budowy wskaźników w obszarach związanych z rentownością firmy jest przedstawienie jednego z podstawowych modeli decyzyjnych, w oparciu, o które buduje się wskaźniki KPI w ogóle i który opisuje funkcje jakie KPI mają spełniać.

KEJPIAJE A WARTOŚĆ FIRMY CZ. 2

marzec 31, 2016

To już kolejna odsłona naszych rozważań o kluczowych czynnikach stanowiących fundamenty finansowe funkcjonowania firmy w dłuższej perspektywie finansowej oraz związku moich codziennych decyzji jako młodego menedżera z kształtowaniem wartością firmy i realnym wpływem tych decyzji na sytuację firmy.

KEJPIAJE A WARTOŚĆ FIRMY

luty 4, 2016

Felieton, który czytacie jest kontynuacją ostatniego tekstu, w którym poruszyliśmy kwestię tzw. „kejpiajów” i ich znaczenia w życiu młodego menedżera. Powiedzieliśmy sobie czym one są, a przede wszystkim skupiliśmy się na zdefiniowaniu i analizie cech jakie powinny spełniać aby realizować swe funkcje. Na końcu felietonu postawiliśmy kilka otwartych pytań, na które będziemy szukać odpowiedzi w kolejnych naszych spotkaniach.

O CO CHODZI W KLUCZOWYCH WSKAŹNIKACH OCENY?

listopad 4, 2004

Jako specjalista byłeś skupiony na projektach bez uwzględnienia ich szerszego celu, a tym bardziej celów organizacji. Miałeś szereg zadań do wykonania, które w przeważającej części stanowiły wycinek całego procesu. Teraz zmienia się perspektywa i kontekst Twojego działania.